8/23/2009

Høstens musthaves...

...for meg iallefall! I og med at jeg skal på denne mye omtalte turen, skrev jeg opp en liten liste over ting jeg syns jeg skal kunne ta meg råd til denne sesongen. Siste stopp på turen er USA, og jeg føler at i USA, spesielt i L.A og San Francisco, har de alt. Det er ikke noe shoppingtur vi skal på, men har man penger til over, ja da har man penger til overs;)


1. Skinnjakken. Jeg har vært på jakt etter den perfekte skinnjakken i utallige år nå. Jeg har tatt meg til takke med en plastikk-sak fra H&M, men den bruker jeg jo aldri. Denne fra Ellos er et godt alternativ til min neste, perfekte skinnjakke:
2. Lommeboken. Jeg har brukt en bittebitteliten LV-pung som min eneste lommebok ganske lenge nå. Den er veldig fin, men akk så liten. Jeg trenger en med litt bedre plass, og denne fra Marc by Marc Jacobs might just be the one:
3. Flanellskjorten. Alltid når jeg har kleskrise får jeg lyst til å kaste en god, gammeldags flanellskjorte på, og be done with it. Problemet er bare at jeg aldri kjøper meg en! Kriteriene er at den må være lang nok til å kunne ha tights under, men ikke så lang at jeg ikke kan ha jeans under. Rutene må være perfekte, og jeg tror jeg vil ha en med blåe farger (altså ikke en som denne fra Gina Tricot, men en som er ganske lik!)
4. Leggingsen. Jeg merker at jeg begynner å få en ting for hvite leggings med svart mønster på. Jeg har ikke noen i skapet som passer denne beskrivelsen, men denne fra Forever 21 er hjertelig velkommen til å fylle tomrommet:
5. Velour. Ja, det sofastoff- lignende materialet er tilbake på motefronten, og jeg kaster meg mer enn gjerne på bølgen. Med en enkel topp til og noen killer ankelstøvletter er jeg klar til å gå høsten i møte. Disse fra H&M er fine:
6. Pelsjakken. Jeg hadde egentlig aldri trodd at jeg skulle få lyst å kjøpe meg en pelsjakke (faux såklart!). Jeg begynte å snuse på trenden ifjor, men idet jeg var klar til å føye meg til rekken var det blitt vår. I år skal jeg ha min egen ludne jakke, kanskje til og med denne fra H&M?

Kanskje det blir en shoppingtur allikevel? Sover glatt på gata for disse tingene, jeg!

/Trine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar