8/31/2009

The last one!

Så var tiden kommet da! Sekkene er pakket, gulvene støvsugd, klærne vasket og søppel kastet. Vi er klar til å reise, og om 5 timer sitter vi på toget til Oslo (minner på om at ingen har sagt hvor jeg jeg kan finne Trend-avd... ;) Før avreise venter en siste sammenkomst med diverse familiemedlemmer, og klemmer skal deles ut til venner som krever det.


Jeg kommer i utgangspunktet ikke til å blogge når vi er ute på tur, jeg har tross alt ikke med så mange klær som trenger å bli vist frem på en moteblogg;) Det kan jo hende at jeg finner noe jeg bare må blogge om, så hold øynene i bakhodet litt åpne (eller legg meg til på bloglovin!).


Noen lurer kanskje på hvorfor jeg valgte å starte en blogg når jeg allikevel kom til å ha en to måneders pause fra den... Jeg tenkte egentlig å vente til vi kom hjem, men det klarte jeg ikke. Jeg startet en for å se om jeg likte det, og det gjør jeg jo, så jeg kommer tilbake!


Og, om turen! Vi skal til Singapore, Australia, Fiji og USA. Har faktisk lagt reiseblogg, som dere er velkomne til å følge med på hvis interessen skulle slå seg:) Adressen er www.trineogfrank.blogspot.com


SNAKKES!!


/Trine

2 kommentarer: