8/29/2009

The strongest there is

Herregud, jeg må være verdens sterkeste person!


Jeg har gått og siklet over disse Acne Estradaene i laange tider nå, og idag kom jeg over de et sted hvor de var satt ned med 70%, altså kostet 600,- Det er jo ingenting for et par drømmesko, hjertet mitt begynte å banke fortere og jeg ble varm i hele kroppen. De satt perfekt på foten, og er bare så nydelige. Men så tok fornuften endelig overhånd, og makan til overtaling skal jeg lete lenge etter. Jeg fortalte meg selv at jeg trenger ikke et par sandaler nå, jeg reiser om 2 dager og jeg har ikke penger til denslag (selv om de var billigere enn jeg noen gang kommer til å få dem for igjen).


Så nå sitter jeg her da. Uten sko, og med en intenst hat mot fornuften min...


/Trine

2 kommentarer:

  1. Sterkt gjort, skulleønske jeg var like sterk når shoppinglysten nærmer seg;)

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg kan forsikre deg om at dette var et engangstilfelle;)

    SvarSlett